Baggrund for siden

Da jeg har en mor der er på SCD diæt (Specific Carbohydrate Diet) har jeg erfaret at det er ret svært at finde lækre opskrifter.
Derfor har jeg besluttet mig for at finde gode opskrifter og samle dem på én side så alle andre der ønsker at få lækker sund mad kan få gavn af dem.
Hvis i er interesserede i denne diæt, er der en legal-illegal liste på denne hjemmeside

Breaking The Vicious Cycle
Hvis i har svært ved at finde ingredienserne/udstyret, er de mest specielle nævnt under 'Udstyr & ingredienser'.

torsdag den 16. oktober 2014

Hurtig spidskålssalat

Spidskålssalat m. hasselnødder

Antal: 3 personer
Tid: 10 min.
Sværhedsgrad: Nem
Pris: Billig
Fryseegnet: ?

½ lille spidskål
40 g hasselnødder
1 spsk. honning
1 spsk. æbleeddike


Fremgangsmåde:
Snit spidskålen fint og hak nødderne groft.
Kom det i en skål.
Bland honningen og eddiken sammen og vend i kålen.
Passer godt til sensommeren/begyndelsen af efteråret.
Velbekomme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar