Baggrund for siden

Da jeg har en mor der er på SCD diæt (Specific Carbohydrate Diet) har jeg erfaret at det er ret svært at finde lækre opskrifter.
Derfor har jeg besluttet mig for at finde gode opskrifter og samle dem på én side så alle andre der ønsker at få lækker sund mad kan få gavn af dem.
Hvis i er interesserede i denne diæt, er der en legal-illegal liste på denne hjemmeside

Breaking The Vicious Cycle
Hvis i har svært ved at finde ingredienserne/udstyret, er de mest specielle nævnt under 'Udstyr & ingredienser'.

fredag den 1. november 2013

Stegte gulerødder med timian

Lækre, søde gulerødder krydret med timian

Antal: 2 personer
Tid: 13-15 min.
Pris: Billigt
Sværhedsgrad: Ultra nemt
Fryseegnet: Nej

250 g gulerødder
Timian - frisk eller tørret
½ spsk klaret smør


 


Fremgangsmåde:
Skræl gulerødder og skær dem i skiver på skrå.
Kom det klarede smør på panden. Klip eventuelt den friske timian med en saks og kom det på panden.
Kom gulerødderne på panden og lad det stege i smørret 8-10 minutter.
Retten er klar til servering når gulerødderne er stegt al dente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar